ЦУМ Київ відкриває новий сезон презентацією лукбука, де зібрані образи із колекцій міжнародних брендів осінь-зима 2021.

Щосезону головний універмаг країни поповнює свій портфель брендів новими іменами – гучних міжнародних марок й успішних українських дизайнерів. Цьогоріч команда ЦУМу зробила акцент саме на нові надходження та початок активного ділового сезону. До співпраці був запрошений польський фотограф українського походження Ян Васюхник, серед клієнтів якого британський та польський Vogue, Balenciaga, Puma, Reebok та обкладинка українського Marie Claire.

Моделі позували в трьох локаціях: екстер’єрна зйомка у місті біля Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського, на тлі природних ландшафтів у теплому осінньому світлі та в студії з яскравими арт-об’єктами й абстрактними елементами декору. Естетика комфортної елегантності та насичені відтінки як головні тренди осені відтворені в образах, які будуть доречними на ділових зустрічах, прогулянках містом та під час активного відпочинку на природі.

Прем’єри цієї осені, ексклюзивні та вже улюблені бренди, на які варто звернути особливу увагу: сумки та взуття бренду Stella McCartney, м’які кольори та геометричні деталі в колекції Marni, елегантне взуття та аксесуари Giuseppe Zanotti, костюми та сукні паризької марки Marine Serre, лаконічні аксесуари нідерландського бренду Wandler, верхній одяг із м’якої овчини скандинавської марки Anne Vest, розкішний одяг та аксесуари грузинського бренду ANOUKI, стримані та водночас помітні речі з колекції Izabel Marant.

Чоловікам у новому сезоні команда універмагу підготувала класичні, витримані та технологічні колекції італійських брендів SEASE, Tagliatore, Lardini, Officine Generale та Cortigiani, також було відкрито shop-in-shop міланського бренду Eleventy, для прихильників французького шику – одяг Lemaire та Isabel Marant, актуальне поза часом взуття JM Weston та ювелірні прикраси лаконічного дизайну Le Gramme. Fashion-напрям представлений брендами Nanushka, N°21, JW Anderson, Neil Barrett та іншими флагманами світової чоловічої моди

ЦУМ і надалі виступає головним бізнес-партнером українських дизайнерів. На 3-му поверсі універмагу селекція нараховує вже 125 локальних брендів – вишукані корсетні сукні Frolov, філігранно скроєні костюми LITKOVSKAYA, жіночні спідниці та чуттєві бра Anna October, денім Ksenia Schnaider, капелюхи Ruslan Baginskiy, архітектурний крій Valery Kovalska та жакети з ідеальною посадкою від GUDU.

Нові streetwear-імена в ЦУМі – 424 із Лос-Анджелеса, італійські NEMEN та OUTHERE, японський Bape (A Bathing Ape), американський Autry, а також Rapha, Satisfy, Pas Normal – у новій категорії activewear, колаборації AAPE x Alpha Industries та Li-Ning х Neil Barrett.

У категорії марок із позначкою «екосвідомі» актуальні як ніколи Stella McCartney, Veja, Gestuz, Boyish, Themoirè, Norse Projects.

Департамент товарів для дому та подарунків подбав про затишні вечори і комфортний відпочинок у подорожах. На 5-му поверсі можна придбати динаміки Transparent Sound та навушники Urbanista, культові товари для дому бренду Lexon, жадані предмети колекціонування – ведмедики Be@rBrick, аромати Culti Milano, валізи, рюкзаки та сумки Crash Baggage, шоломи для райдерів і багаторазові пляшки для води Closca. Для вишуканих подарунків – книги видавництв Taschen, Assouline та teNeues.

Над зйомкою працювали: фотограф – Ян Васюхник, стиліст та креативний продюсер – Євгенія Скварська, асистент фотографа — Маша Кіслова, асистент стиліста та лінійний продюсер – Влад Аскеров, макіяж і зачіски – Оксана Черепаня, Євгенія Козлова, гафер – Ден Беліков, сет-дизайн – Романія Беспалюк

Моделі – Катерина Зуб (@rutamodelmanagement), Аміна Мірзоєва (Amina Mirzoeva)(@girlsgirls_mgmt), Давид Шин (Davyd Shyn)(@boysboys_mgmt), Арцем Опанасенко (Artsem Opanasenko)(@boysboys_mgmt), Азер Мамедов (Azer Mamedov)(@boysboys_mgmt), Світлана Білуха (@girlsgirls_mgmt), Богдана Неводнік (@2amodels), Ольга Голінка, Олександр Вихристюк (@happyoldmodels).Моделі-діти – Анастасія Білуха (@girlsgirls_mgmt), Леон Тесленко (@modelspolaroidkids)