Модна індустрія робить свій внесок у кліматичні зміни і актуальну екологічну ситуацію, і він не завжди є позитивним. Споживання та виробництво речей набувають стрімких темпів, умови створення одягу не завжди відповідають етичним нормам, а велика його кількість залишається невживаною.
Життя без одягу в сучасний час – утопія. Життя, в якому є місце лише якісним речам, а свідомі покупки переважають над імпульсивними – реальність, до якої варто прагнути. Це визнають не лише покупці, а й бренди, які приділяють увагу еко-сталості: вона розповсюджується як на продукцію, так і на процес її cтворення, а також на внутрішні корпоративні правила компаній.
Завдяки прогресивному мисленню, сучасним технологіям та правильним логістичним рішенням, вироби стають ще більш актуальними, якісними і, звичайно, більш еко-нейтральними. Збільшення кількості саме таких брендів у власній закупівлі – важливий пункт састейнебл-напрямку ЦУМ. Універмаг стає посередником між вами та стійкою модою, доводячи, що екологічність – найважливіший тренд, адже він має сенс кожного сезону. Екологічна свідомість – це стиль життя, а мода – шлях до нього. І ЦУМ може стати вашим провідником на цьому шляху.