Close Menu
Вуглецевий слід і утворення відходів є побічним наслідком майже будь-якої людської діяльності. Так, модна індустрія відповідальна за 10% щорічних викидів CO2.

Команда Київського ЦУМ піклується не лише про результат роботи, але й про процес, який ми прагнемо зробити еко-стійким. Ми працюємо на спільну мету – здорове і чисте навколишнє середовище. Кожна свідома дія допомагає зберегти планету – для наступних поколінь. Крізь покоління.

Універмаг з 80-річною історією було відкрито після реконструкції у 2016 році. Перезапуск ЦУМ став поштовхом для оновлення як фізичного простору, так і внутрішніх концепцій. Одна з найважливіших – більш раціональне використання ресурсів, необхідних для роботи універмагу – втілюється наступним чином:

  • У 2016 році ЦУМ почав сортувати сміття
  • У 2018 році ЦУМ розпочато роботу над скороченням енергоспоживання
  • У 2019 року ЦУМ робить активні кроки до мінімізації свого еко-сліду. Формуються три основні напрямки діяльності.
екосвідомі
бренди
Збільшення у власній закупівлі кіль-кості брендів, які піклуються про еко-складову. ЦУМ представляє українські та закордонні бренди, що розділяють принципи састей-набіліті: відмовляються від хутра, працюють з органічними тканинами та переробленими матеріалами, прагнуть зберігати природні ресури.
корпоративна
відповідальність

Ініціатива з підвищення екологічної корпоративної відповідальності.

Ще більше уваги приділяється збе-реженню електроенергії, сорту-ванню та скороченню кількості сміття, оптимізації використання паперу тощо.

зелений
київ

Проект «Зелене місто». ЦУМ органі-зовує заходи, направлені на те, щоби зробити столицю України більш екологічно привабливою.

В сучасному світі якісна мода та еко-­логічна свідомість стають тотожними поняттями. Приєднуйтесь, і змінюйте культуру споживання разом з ЦУМ.

 
Open Sidebar